[linux-baslangic] Re: root ile x

From: \\\ (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 17:47:51 EEST

 Root olarak login olmanizi gerektirecek bir durumda login oldugunuz
kullanicinin konsolunda su - yazip parolayi girdikten sonra root
olabilirsiniz.Sonrada root olarak calistirmak istediginiz komut ve ya programi
konsola yazar calistirirsiniz.Zaten root'un calistirmasi gereken programlar root
 parolasini baslangicta sorarlar.
"Baslangicta cikan secenekler" olarak lilo ekraninda gorduklerinizi
kastediyorsaniz deneyip ne ise yaradiklarini gorebilirsiniz.Baska bir seyi
kastediyorsaniz daha fazla bilgi vermelisiniz.