[linux-baslangic] Re: Solaris Logon

From: Gurkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Mon 26 Apr 2004 - 21:15:30 EEST

On Mon, 2004-04-26 at 19:58, Erdal YAZICIOĞLU wrote:
> sorduğum için özür dilerim dövseydiniz bari... Burası da Unix platformu diye
> sordum..
Kalabalik yaratacak olmasina ragmen mesajimin orjinal halini asagida
koruyacagim ve araya ekleyecegim;

Oncelikle estafurullah... Sert bir cevap olarak vermemistim ben bu
cevabi ama tarafinizca oyle algilanmis; boyle algilandigim icin ben ozur
dilerim.

2. olarak da Unix platformuyla Sun-Solaris arasindaki baglantiyi da pek
kuramadim ben.

3. Burasi Unix degil GNU/Linux platformudur. Bunu da size "GNU is Not
Unix" seklinde hatirlatma yaparak aciklamak isterim.

4. Bilgi verme tavri dovmeye yakin sert bir tepki degildir, duygu
ifadesi olmaksizin mesaj atiyorum ben.

5. Duygu ifadesini simdi kullaniyorum -> :)

Iyi calismalar...

--
Hazar Agency & Computer Systems
(GNU/Linux Solutions)

Projects and Software Development Department Manager Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part