[linux-baslangic] Re: Solaris Logon

From: Orhan Berent (berent@deu.net.tr)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 08:47:52 EEST

Herseyden once bir duzeltme yapayim,burasi unix platformu olarak
algilanmamali.Unix platformu bilkent'teki unix-all listesi.Oraya
sorarsaniz daha doyurucu cevaplar alabilirsiniz.

Burasi linux listesi,adindan da anlasilacagi gibi.Ama herhangi bir cok
kullanilan acik kod bir uygulama ile ilgili soru sorsaydiniz,platformu
da gizleseydiniz ornegin: iste apache loglamiyor vs vs,birisi cevap
yazardi.

Ama direkt solaris'in isleyisi ile ilgili bir soru sordugunuz icin
arkadaslar cevaplamamayi tercih etmistir.

Durum bundan ibaret.

Orhan Berent

26-04-2004 Pazartesi günü saat 19:58 sularında, Erdal YAZICIOĞLU dedi
ki:
> sorduğum için özür dilerim dövseydiniz bari... Burası da Unix platformu diye
> sordum..

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin