[linux-baslangic] Re: locale

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Thu 22 Apr 2004 - 14:36:03 EEST

* ZEKI CATAV [2004-04-22 13:34:09+0200]
> 22-04-2004 Per?embe g?n? saat 12:20 sular?nda, Gurkan Aslan dedi ki:
> KDM kullan?yorum. KDE kontrol merkezinde ?lke T?rkiye, Dil T?rk?e olarak
> se?ilmi? durumda.
> LC_ALL de?i?kenini dpkg-reconfigure locales ile ayarlam?? olmal?y?m yada
> kendisi o ?ekilde ayarlam?? olmal?. Manuel olarak de?i?tirebilir miyim?

Zeki bey, daha once benim de karsilastigim bu problem perl ile ilgili.
Su ana kadar gozleyebildigim bir zarari olmadi. Mesela CUPS ile cikti
alinirken backend olarak calisan bazi perl filtreleri de benzer uyarilar
veriyor. Cozumunu bilmiyorum, zaten bu konu Debian BTS'e raporlanmis
durumda:

Eger bu sorun yuzunden falanca isi yapamiyorum diyorsaniz bu konuyu
gelistiricilere iletmemiz gerekecek.

--
roktas