[linux-baslangic] Re: Laptop ve linux

From: Cem Cetintas (cemcet@interaktif.gen.tr)
Date: Mon 19 Apr 2004 - 09:15:23 EEST

Ben Fedoraya bağlamıştım sorunu çunku başka bir linux sürümü denemedim
henüz. Daha önce yine listede yazmıştım peryodikti sorun hergun aynı
saatte HDD aktivitesi ve ardından CPU 100% sonra system down :) Bende
crond ve anacrond servislerini kapattım artık olmuyor. Bazı seyleri elle
yapmam gerekiyor ama en azından cokmuyor...

Cem Ç.

On Mon, 2004-04-19 at 02:57, Onur Kucuk wrote:

> Ben 9 aydir Evo N800v kullaniyorum, butun ozelliklerini hic sorunsuz
> kullanabiliyorum.
>
> Bahsettiginiz "asiri isinma sorunu" bu notebook un ACPI standartlarina
> tam uymamasi yuzunden olabilir mi ?
>
> Cozum icin delipenguen.net e bakabilirsiniz.

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin