[linux-baslangic] Re: Laptop ve linux

From: Tolga Guver (tolga@istanbul.edu.tr)
Date: Mon 19 Apr 2004 - 10:42:30 EEST

merhaba,

bende de compaq evo 1015v var (sanirim sizinkinin bir alt modeli oluyor)
red hat 9.0 kurmak istemistim fakat turlu turlu sebeplerden dolayi cok
sorun oldu ve kuramadim ancak suse'yi denemenizi oneririm. suse 9.0
kurdum ve hic bir sorun olmada guc yonetimi dahil kullaniyorum. yalniz
klavyenin hemen uzerindeki dugmeler (onemli degil bence ama) (ses acma
kapama falan gibi) icin sanirim birinin yaptigi bir program varmis onu
kurmak lazimmis ama denemedim.

iyi gunler

--
Res. Ass. Tolga Guver