[linux-baslangic] Re: Parcalama Arizasi ??

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Thu 15 Apr 2004 - 11:28:35 EEST

appending configuration tag "CXX" to libtool
appending configuration tag "F77" to libtool
*** Could not run GLIB test program, checking why...
*** The test program failed to compile or link. See the file config.log=20
for the
*** exact error that occured. This usually means GLIB is incorrectly=20
installed.
configure: error: Test for GLIB failed. See the file 'INSTALL' for help.
hata: /var/tmp/rpm-tmp.89101 =E7=FDk=FD=FE=FDnda hata (%build)
=20
=20
RPM derleme hatalar=FD:
    kullan=FDc=FD drc yok - root kullan=FDlacak
    grup drc yok - root kullan=FDlacak
    /var/tmp/rpm-tmp.89101 =E7=FDk=FD=FE=FDnda hata (%build)

Paketlerimi genelde APT ile g=FCncelliyorum. Ya da kendim kuracaksam da=20
RPM'ini -Uvh vb =FEekillerde kuruyorum. Kald=FD ki; bu aralar pek bir=FEe=
y de=20
kurmam=FD=FEt=FDm, hatan=FDn nedenini anlayamad=FDm. GIMP'in 2.0.0 versiy=
onuna ait=20
t=FCm RPM paketlerini sildim (4 tane) ve src.rpm'den tekrar derlemeye=20
kalkt=FD=F0=FDmda bu hatay=FD ald=FDm. Bir=FEey =E7a=F0r=FD=FEt=FDr=FDyor=
 mu ?

Enver ALTIN wrote:

>On Thu, 2004-04-15 at 10:48 +0300, ALPER KANAT wrote:
> =20

>Merhaba,
>
> =20

>Linux'da hi=E7bir neden yokken hi=E7bir=FEey olmaz, mutlaka sisteme m=FC=
dahale
>etmi=FE ve GIMP taraf=FDndan kullan=FDlmas=FD muhtemel bir=FEeyleri de=F0=
i=FEtirmi=FE
>olmal=FDs=FDn=FDz. =D6rne=F0in, sistemdeki baz=FD paketleri g=FCncellemi=
=FE olabilir
>misiniz?

> [...]
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin