[linux-baslangic] Re: Parcalama Arizasi ??

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Thu 15 Apr 2004 - 10:58:02 EEST

On Thu, 2004-04-15 at 10:48 +0300, ALPER KANAT wrote:
> Merhaba Arkadaslar,
Merhaba,

> Fedora Core 1 kullaniyorum ve GIMP'in sitesinden 2.0 versiyonunun
> RPM'lerini cekip kurdum, gayet guzel calisiyordu. Hicbir neden yokken
> bugun acmayi denedigimde Parcalama arizasi diye bir mesaj aliyorum. Bu
> nedir ? Neden cikar ve cozumu nedir bilen var mi ? Tesekkurler..

Linux'da hiçbir neden yokken hiçbirşey olmaz, mutlaka sisteme müdahale
etmiş ve GIMP tarafından kullanılması muhtemel birşeyleri değiştirmiş
olmalısınız. Örneğin, sistemdeki bazı paketleri güncellemiş olabilir
misiniz?

Bu tarz yazılımları OpenCarpet veya Ximian Red Carpet ile kurmayı
deneyin, boşa zaman harcamayın :)

-HTH

--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
|          |  Software developer, IT consultant
|    FRONT |
|==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
|_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part