[linux-baslangic] X11, ekran, dpi

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Tue 13 Apr 2004 - 17:46:26 EEST

Merhaba,

ekran dpi degerlerini nasil degistirebiliyoruz?

sorumun nedeni: makinada cook dusuk dpi degerleri var sanki. startx'den once gayet iyi; ama X kapandiktan sonra konsol yazilari adeta okunmayacak kadar silik kaliyor.. yanlis anlasilmasin; X altindaki konsolda pek sorun yok; ama zaten X altindan bakarken resimler de hayli silik gorunuyor..

sistem: slackware 9.1

bilgi icin simdiden tesekkurler.

suleyman
saydin@anadolu.edu.tr

On Sun, 11 Apr 2004 03:17:33 +0300
 Onur Kucuk <onur@kablonet.com.tr> wrote:

> Merhaba,
>
> Slackware 9.1 uzerine en son dropline i kurdum ve dropline XFree
> yerine X.org (+gnome 2.6) kurdu.
>
> Gnome altinda mozilla nin (1.6) yazitipleri normal gozukurken baska bir
> masaustu ortaminda mozilla (gkrellm2, epiphany vs. ) yazitipleri cok
> kotu (buyuk ve cirkin) cikiyor.
>
> Gnome calisirken sistem 118x115 dpi ile aciliyor. Baska masaustu
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin