[linux-baslangic] Re: lilo ile ilgili

From: Ozan Ay (ozanay@hotpop.com)
Date: Mon 15 Mar 2004 - 14:38:17 EET

> Acemi bir linuxcu olarak slackware ile basladim iyimi ettim
bilemiyorum
> :)
> Benim mindows uctu ve lilo yok birde slackwar`i yuklerken boot disketi
> olusturmustum oda calismiyor
Slackware CD'sini takip boot edin, setup'a girip hic bir partition'i
formatlamadan yeniden tanimasini saglayin, source olarak cd'yi tanidigi
noktadan itibaren cikip, ana seceneklerdeki "reconfigure slackware"
secenegine ilerleyerek yeniden lilo yazdirin.

Slackware CD sini takip edip dediklerinizi yaptim fakat reconfigure
edemiyorum maalesef olmuyor herhalde yeniden kurmaktan baksa care yok
yada baksa bir dagitimi tercih edeyim yoksa kasmaya degermi slackwarede