[linux-baslangic] Re: x.org ve mozilla yazitipleri

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 12 Apr 2004 - 02:54:39 EEST

> işine yararsa :) GNOME, pango üzerinde fontconfig kullanıyor ve
> Mozilla da fontları pango kullanarak görüntüleyebiliyor. Buna karşın,
> mozilla-xft fontları xft2 kullanarak freetype2/fontconfig üzerinden
> görüntülüyor. Sorun bununla ilgili olabilir.

 Benim ayarlarim bunlara cok benziyor, hatta direkt bu ornek ayarlarla
bile denedim ama bir duzelme yok.

 X.org dan supheleniyorum cunku daha onceki dropline serilerinde hic
sorun yasamadim. Dropline in forumlarinda da birsey bulamadim.

 XFT_DEBUG=2 vs. denedim ama herhangi bir sorun vs. de gorunmuyor
ortalikta.

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur/et/kablonet.com.tr>                         but wisdom listens