[linux-baslangic] YNT: Re: YNT: Re: LINUXNET CIKMIS...

From: Fatih Kanay (fkanay@isvicre-sigorta.com.tr)
Date: Fri 09 Apr 2004 - 10:46:37 EEST

ufak bir duzeltme;
Linuxnet in web sayfasi;
http://www.linuxnet.com.tr dir. Siteye uye olup ( ben dun gece uye oldum =
:) ) forumlarda benim gibi (FTH) linux yenilerine yardim ederseniz sanir=
im burdaki gibi duzeyli ve kaliteli bir bilgi kaynagi olustururuz.
Ayrica sitenin ilgili forum sayfasinda dergi ile ilgili dusuncelerinizi v=
e dergiden beklediklerinizi de yazmaniz bundan sonraki sayilari ( 3-4 ay =
beklemeyiz umarim) sekillendirecektir. En azindan editorleri bu sekilde s=
oyluyor :)

> =DDyi =E7al=FD=FEmalar...
> Fatih KANAY
>=20
> HASAR DEPARTMANI
>=20
> =DDSV=DD=C7RE S=DDGORTA A.=DE.
Tel:(216) 474 20 00 / 2355
Faks:(216) 474 13 87-88
K=FDs=FDkl=FD Cad. No:30 81180 Altunizade-=DDST
Web. www.isvicre-sigorta.com.tr=20

-----=D6zg=FCn =DDleti-----