[linux-baslangic] Re: Savunma = Biktim bu linux denen seyden :)

From: Emre Kadioglu (emrek@imeyil.com)
Date: Fri 09 Apr 2004 - 01:33:20 EEST

Merhaba,
Simdi Tv kartinizla ilgili bize neler denediginizi ne gibi hatalar
verdigini vs vs soleseydiniz size daha iyi yardimci olabiliriz.
Ben yinede bir kac kor atis yapiyim mandrake denetim merkezi> donanim>
tv karti bolumunu denedinizmi ? denemediyseniz yapin
gerekli ayarlari yapacaktir.
butun bunlar yapilmis fakat siz istasyonlari ayarlamamis olabilirsiniz.
hangi tv programini kullaniyorsunuz- zapping tavsiyemdir.
zapping de goruntule menusunden capture mode u secip automatic station
search yaptiniz mi ?(ya da overlay mode u) yapamadiysa verdigi hata msg
i nedir.
Butun bunlari yaptiktınızda calismadiysa
/etc/modprobe.conf dosyasina su satiri ekleyin fakat butun bunlari
yaptiniz ve calismazsa bu yola basvurun.

alias char-major-81 bttv

bunu yaptiktan sonra ya reboot yapin ya da root olarak su komutu girin
"modprobe bttv"
yine olmazsa da cardlistten kullandiginiz tv kartinin numarasini ornek
dosyadaki sekilde belirtin
(/usr/src/linux/Documentation/video4linux/bttv dizinin icinde gerekli
dokumanlari bulabilirsiniz.)
lutfen daha ayrintili bir soru sorun bu sayede bizde sorununuzu anlayip
cok daha rahat cevap verelim...
daitim kavgasi baslatmak istemem ama uzun bir sure mandrake kullanmis
olmama ragmen 9.2 surumunde buyuk hayal kirikligina ugramistim :(
mandrake tavsiye etmiyorum acikcasi ama size kalmis..
eger ben cok ugrasacam deli gibi man okurum bu linux u ogrenecem isin
piri olacam diyorsaniz direk slackware kurup baslayin
ama ben ole ugrasmayacam icim rahat olsun sistemim de stabil ve iyi
olsun diyorsaniz fedora ya da debian dagitimlari tavsiyemdir.
iyi calismalar.