[linux-baslangic] Re: YNT:Re: LINUXNET CIKMIS...

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 20:16:33 EEST

Merhaba,
On Thu, 2004-04-08 at 12:51 +0000, Cem Çetintaþ wrote:
> [...]
> tek satir adam gibi yazi olmayan ve 5 milyona satilan dergiyi
> almaktansa Linuxneti tercih ederim. sizce kagit mi onemli yoksa
> kagidin uzerinde yazanlar mi? Paranizi kagit kalitesine veriyorsaniz
> bence 10 milyona gidip 100gr bos A4 kuse kagit almaniz siddetle
> tavsiye edilir. Ben o parayi linuxnete veririm ki verdim de.. hem
> boylece belki sureklilik saglanir belli bir okuyucu kitlesi olusursa
> daha ucuza daha iyi bir dergi okuyabiliriz. Hatta bence var olan kagit
> kalitesi de yeterli boylece maliyet dusuk olur ve yine daha ucuza daha

Aslını isterseniz, dergi düşüncesine _bireysel_ olarak karşıyım. Kağıt
israfı olmaktan öteye gitmediğini ve çevreye zarar verdiğini
düşünüyorum. Kağıt üzerinden okuyabileceklerimizi ekrandan da
okuyabiliriz, elektronlar kağıttan çok daha kolay
geri-dönüştürülebiliyor.

-HTH

--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
|          |  Software developer, IT consultant
|    FRONT |
|==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Åž.
|_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part