[linux-baslangic] Re: Fedora ve sorunlar

From: Özkan ŞEN (senozkan@linux-sevenler.org)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 15:16:40 EEST

servisleri :
# serviceconf
la rahatlıkla ayarlıyabilirsin.
----- Original Message -----
From: "Cem Çetintaş" <cemcet@interaktif.gen.tr>
To: <linux-baslangic@liste.linux.org.tr>
Sent: Thursday, April 08, 2004 3:41 PM
Subject: [linux-baslangic] Re: Fedora ve sorunlar

> İlk basta bana da donanımsal bir hata gibi geldi ama dizustu bilgisayarim
daha 6 aylik ve butun gostergeler normal. Masaustunu ise 4 yildir
kullaniyorum (ki 24 saat kapanmiyor normalde eMule sagolsun) ve daha onceki
linux surumlerinde bu sorunu yasamadim. Ayni sekilde fedora kuran baska bir
arkadasiminda ayni sorunu yasadigini ogrendim. Kısacasi bana donanim
aksakligi gibi gelmiyor. CPU'nun asiri isinmasindan once yogun bir HDD
aktivitesi oluyor her iki sistemde de. cron'dan kaynaklanip
kaynaklanmayacagini dusunuyorum. Buradaki servisleri nasil config edecegimi
bilmiyorum ama henuz :) CPU'larim yanmadan bu isin ustesinden gelmek lazim
:)

href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"
> tiklayiniz</a>

> [...]

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin