[linux-baslangic] Fedora ve sorunlar

From: Cem Çetintaş (cemcet@interaktif.gen.tr)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 04:16:41 EEST

Merhabalar,
Ne zamandir ugrasiyorum ama bir turlu ustesinden gelemedim. Hem dizustu bilgisayarimda hem de masaustunde Fedora kullaniyorum. Dizustu makinemde yaklasik 1 aydir fedora kurulu. Kurulum sirasinda birkac defa asiri CPU isinmasindan dolayi sistem coktu. Ugrasa ugrasa kurmayi becerdim. Ancak sorunlar bitmedi. Bu seferde belli bir sure sonra ki bu sure 1 saati gecmiyor CPU'ya inanilmaz bir yuk biniyor ve sistem yine kendini kapatiyor.

Bu yuzden masaustunde denemeye karar verdim. Kurulum az once bitti ancak kurulumu yine text tabanli ve min. yaptim cunki ilk iki denememde yine asiri CPU isinmasindan dolayi sistem kendini kapatti. 5 dakika once ise yine calisma sirasinda ayni nedenden sistem kendini kapatti.

Bu sorunu tek yasayan ben miyim merak etmeye basladim? Gorup duyaniniz oldumu boyle birseyi veya cozumunu... Daha once SuSe ve RedHat kullanmistim ancak bu sorun ilk defa basima geliyor...

Sevgiyle kalin...
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin