[linux-baslangic] windows xp & mandrake 10

From: Evren BANGER (banger@mynet.com)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 01:11:35 EEST

 ilk başta windows xp yi yükledim çok güzel yüklendi sonra mandrake 10 çok
güzel yüklendi swap alanı felan ayarladım daha sonra boot menüden windowsu
seçince sadece cursor en üstte siyah ekranda yanıp sönüyo ne windows açılıyo
nede başka bişi oluyo repair yapayım dedim windows xp yi ama gene aynı oldu
nasıl düzeltebilirim yeniden format atmak istemiyorum boot la ilgili bir
sorun var ama çözemedim... yardım edenlere şimdi den teşekkür ederim..
linuxda hiç bir sorun yok çok güzel açılıyor....

Artık Sms Email[1] ile emaillerinizi cep telefonunuzda[2]n okuyup,
yanıtlayabilisiniz!

--- Links ---
   1 http://servad.mynet.com/admynet/adredir.asp?ciid=7952&url=http://mobil.mynet.com/smsemail.aspx
   2 http://mobil.mynet.com/smsemail.aspx
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin