[linux-baslangic] hangi linux

From: orkun (orkunalan@hotmail.com)
Date: Wed 07 Apr 2004 - 07:50:05 EEST

Selam ,

Neden linux kullaniyorum yazilarini okudum da, linuxu daha iyi anlamaya
basladim . Windows en ileri teknoloji kullaniyor fakat adamlar dogal olarak
para kazanmak istiyor ,buda bazi kisitlamalar getiriyor. Iste bende
kisitlanmak yerine hem yaygin hemde ücretsiz olup islevselliginide günden
güne arttiran Linuxu is yerimde hemde evde kullanmak niyetindeyim . Bu
yüzden kafama takilan 5 -10 soru var , bunlarin yanitini bulursam
düsüncelerimi gerceklestire bilecem sanirim ....

Sorular :

1- is yerinde kullanmak icin en saglikli linux hangisi ? server olarak
degilde uygulamalari sorunsuz yapip sürücü problemi cikarmayan kisacasi oyun
oynamak haric her türlü uygulamayi rahat yapabilecek , komutsuz ve kontrolu
yüksek bi sürüm önere bilir misiniz ? ...

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin