[linux-baslangic] Re: linux dagitimlari hakkinda

From: Suha Celik (s_suha@gmx.net)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 17:24:52 EEST

Merhaba

Ya olay Çanakkale meydan muharebesine döndü...!

Sorunu abartmamak lazım bence diğer arkadaşta bende veya diğerleri burada bu
maile cevap veriyosa bu işe bi şekilde gönül vermiş kişilerdir. Kimse
linux34 e kötü bişey dediğinide sanmıyorum neden bu kadar alındınız adam
maillere cevap veremiyor yada vermiyor sonuçta cevap verilmiyor. Tekbaşına
yapıyor bu işi diyosun buna bi çözüm bulmalı mı yoksa böyle devam etmeli bu
kendisinin bileceği iş. CD ler 1,5 değil 2 milyon. Ayrıca sadece bu değil
kaynak bence bana gelen maili aynen gösteriyorum aşaıda tab önce benim
isteğimi sonra cevabı.

----------Giden Mail
Selam
Ben sitede detaylı bilgi göremedim.
SuSe ) almak istiyorum kaç cd ve nasıl alırım veya bana gönderme seçenekleri
nelerdir.
Ben bakırköydeyim eğer yeriniz yakınsa elden almak isterim.

Suha Celik

----------Gelen mail
Merhaba.
SuSE 8.0 prof. Orjinal kutulu 7cd 1dvd 3kitap 25Milyon (Kampanya)
SuSE 8.2 Prof. orjinal Kutulu cd dvd kitap 55 Milyon (Kampanya)

SuSE 9.0 copy cd 5cd 10 milyon
www.linux34.com/siparis.php

Saygilarimla
Erdogan Bilgici
Linux34
-------------------------

Ben Bu arkadaşa ard niyetle yaklaşmadım asla, yaklaşmam da bu onun işi veya
değil ama bana işi gibi geldi o yüzdende ondan yana olan ibreyi tutup ortaya
getirmeye çalıştım. Yılan hikayesine döndürmeye hiç gerek yok bence. Kimse
Linux un avukatı değil ben dahil. Kimse Linux un sahibide değil. Tutup bende
bi site yapabilrim LinuxPazarlama.com diye çekerim netten kopyalar satarım.
Çok zor değil bu iş interneti kötüyse şu gruba bi mail atsın benim netim
kötü bana bunu gönderin diye yarısı gönüllü talip olur buna hatta ücret de
almazlar. Ben yaparım mesela. E kardeş arka planda zor olanı ne yok değşik
şeyler varsa demekki ticari bi kaygı ve amaç var herneyse.
Ben bakırköydeyim Redhat 9 veya Mandrake 10 veya Slackware9.1 hatta Freebsd
4.9 ayrıca 5.2.1 isteyen olursa gelip ücretsiz kopyalayıp alabilir.

Umarım artık daha çok uzamaz konu Herkese iyi çalışmalar

Suha ÇELİK

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin