[linux-baslangic] Re: linux dagitimlari hakkinda

From: Mehmet Ceyhun Güler (news@jayhoon.com)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 23:38:12 EEST

B=D6D=D6FFFFF....=20

-----Original Message-----
From: linux-baslangic-bounce@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-baslangic-bounce@liste.linux.org.tr] On Behalf Of =
G=F6k=E7e
Tuna
Sent: Monday, April 05, 2004 3:55 PM
To: linux-baslangic@liste.linux.org.tr
Subject: [linux-baslangic] Re: linux dagitimlari hakkinda

Arkadaslar linux34.com sitesini hararetle savunmanizi gerektiren birsey
oldugunu dusunmuyorum. Ben bir soru sordum ve arkadasimiz da cevap =3D
verdi.
Amac birbirimize yardimci olmak. Bugune kadar baska bir yerden cd
edinemedigimiz icin linux34 sitesine basvurduk. Cevap alamamak sorun =3D
degil,
ben de zaten alternatif bir yer olup olmadigini sordum sadece. =3D
Arakadasimiz
boyle bir cevap verdiyse bu onun gorusudur, abartmaya gerek yok. IT
sektorunde egitimcilik yapmadiginiz belli, biz tum egitimlerimizi =3D
orijinal
cd'lerden veririz. Ve kurs sonunda kullan=3DFDc=3DFDlar=3DFD bu urunleri =
=3D
sat=3DFDn almaya
tevsik ederiz. Aksi halde buraya gelmeleri ve buyuk paralar vermeleri bi
anlam ifade etmez. Buraya gelen kullanicilarin bugune kadar spesifik
konularda bilgi sahibi olmad=3DFDg=3DFDn=3DFD dusunursek onlara maksimum =
=3D
fayday=3DFD
saglamak zorunday=3DFDz. FTP'lerdeki =3DFDso'lar bizi hic ilgilendirmez, =
=3D
kurs
sonunda kat=3DFDl=3DFDmc=3DFDlara "evet arkadaslar .... ftp adresindeki =
=3D
iso'lar=3DFD
indirin" diyemeyiz. Hangi cd'lerle egitim verecegimize birakin da biz =
=3D
karar
verelim.

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin