[linux-baslangic] Re: linux dagitimlari hakkinda

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 13:59:23 EEST

 Merhabalar,

> SUSE ve Mandrake
> dagitimlarinda hangi dil seceneklerine ulasabilecegimizi sordum ancak cevap
> alamadim. Kurulumdan bahsetmiyorum, isletim sisteminin dilinden
> bahsediyorum. IT egitimleri veriyoruz kurusulumuzda, kisa sure sonra Linux
> de bunlara dahil olacak. Ancak bundan once hangi dil seceneklerine
> ulasabilecegimiz konusu onemli. Yalnizca Turkce degil Ingilizce ile de
> ilgileniyoruz.

 Turkce destegi olmayan dagitimlari saymak Turkce destegi olanlari saymaktan
daha kolay olur sanirim.

 Akliniza gelebilecek hemen hemen tum dagitimlarin Turkce destekleri mevcut
sekilde geliyorlar, gonlunuz ferah olsun.

 Kisisel fikrim, SuSe'den yana.

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@comu.edu.tr, evreniz@core.gen.tr http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - --- linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"> tiklayiniz</a>