[linux-baslangic] Re: linux dagitimlari hakkinda

From: Suha Celik (s_suha@gmx.net)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 14:20:33 EEST

Selam
Hemen hemen bütün linux sürümlerinde sanırım 24 dil desteği komple
gelmekte( yanılıyo olabilirim bu rakam daha fazlada olabilir)
Aklına hangi dil geliyorsa zaten bütün linux sürümleriyle birlikte geliyor.
Arapça rusça vs..
Linux34 sitesi teknik destek sitesi olmadığı için sana dönmemişlerdir :)
10 tane debian 20 tane suse alacam de bak nasıl dönüyolar :) Sanırım ilgi
alanlarını anlatmak için bu cümle yeterli

iyi çalışmalar