[linux-baslangic] Re :Metozori isletim sistemi

From: SEDAT ONUR ORAKOGLU (sedatonur@isbank.net.tr)
Date: Tue 06 Apr 2004 - 00:29:13 EEST

Garip..
Bendebir toshiba ntebook ald=FDm yan=FDnda tizlinux diye bir linuz s=FCr=FC=
m=FC ile
birlikte geldi hi=E7 kimse benden windowsi=E7in lisans =FCcreti felan ist=
medi bu
i=FEte bi gariplik var.

=FEikayet mercii ar=FDyorsan t=FCketici haklar=FD koruma derne=F0i var.
bildi=F0im kadar=FDyla 20 milyon felan bi ba=F0=FD=FE yap=FDyorsun (ki du=
rumun yoksa
onubile alm=FDyorlarm=FD=FE) ve problemi bildiriyorsun onlarda o =FEirket=
in can=FDna
okuyorlar onlarla bi g=F6r=FC=FE istersen...

----- Original Message -----=20