[linux-baslangic] Metozori isletim sistemi

From: Senol GULER (senol.guler@kunt.com.tr)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 11:41:05 EEST

Toshiba marka notebook almaya karar verdim fakat =FCzerimde ms yuklu
olarak geliyormus ve kullanmayacak olsam bile bunun fiyatini odemek
zorundayim.Linux kullanacagim diyorum tamam siz satin aldiktan sonra
silip istediginizi yukleyebilirsiniz ama biz Almanya dan isletim
sistemi ms olarak yuklu geiyor ve boyle satmak zorundayiz cevabini
birkac bayiden aldim.Bu tekelcilik degilde nedir allah askina bunun
sikayet mercii yokmu=20

Senol GULER=20

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin