[linux-baslangic] Re: Metozori isletim sistemi

From: antalya@ofisnet.biz
Date: Mon 05 Apr 2004 - 11:52:04 EEST

Bu konuda Tüketici haklarını koruma derneğine başvurmanız faydalı olabilir.
Türkiyedeki dağıtıcılar maalesef bu konu ileilgilenmiyorlar.Toshiba ile
ilgili Almanyaya email atarsanız eminim olumlu cevap gelebilir.
Önümüzdeki günlerde bende bir Toshiba notebook alacağım, ve bu işlerle bende
uğraşacağım.Eğer bir girişiminiz olursa ve başırı elde ederseniz banada
bildirmenizi ricaedeceğim.
Emrah