[linux-baslangic] Re: Neden Microsoft NT, 200x, XPkullanmıyorum? bay muhalefet

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 11:22:17 EEST

Herkese selam,

Bende cogunuz gibi MS urunlerini mumkun mertebe kullanmama ve kullandirtmama
taraftariyim. Bu konu ile ilgili tum mailleri okumadim ama hassas oldugum
bir mevzu olmasindan dolayi baliklama dalmak istedim :-) $u M$'nin
Longhorn'unu merak ediyorum. Getirecegi ozellikleri degil tabii ki ne gibi
aciklar ihtiva ettigini. Surekli yaptiklari $ey degil mi bu? Ambalaji ho$,
ici bo$ urunler uretmek. Bu benim ki$isel gorusum, Sitelerindeki 2001
tarihli yazi dan da gundemi ne derece takip ettikleri belli. isteyen windows
kullansin tabi, ama cayfer hocamiz zaten neden kullanilmamasinin gerektigini
cok guzel bir dille aciklamis. Ben diyorum ki bu yaziyi gostererek "Reklam
Özdenetim Kurulu" na bir bilgi versek mi ?? Rakibini a$agilamak sureti ile,
rakibinin urununu kotuleyerek izlenen bir pazarlama stratejisi var
ortalikta. Buna da reklam ust denetim kurulu engel olabilir. ilgilenenlere
http://www.rok.org.tr/ilkeler.html linkini vermek isterim. Ayrica hem
rakibine saldirmak suretiyle pazarlama yapiliyor, hem de bir suru guvenlik
acigi ihtiva eden urunlerini "cok guvenli" diyerek musteriyi kandirmak
suretiyle satis girisiminde bulunuyor. Bunlar Reklam Ozdenetim Kurulu'nu MS
Turkiye'nin basina sardirmak acisindan yeterli sebepler. Bu konuda dernek
Ozdenetim kuruluna bir basvuru yapmayi dusunur mu? Yada biz kullanicilar
olarak toplu bir sekilde mi basvuru yapalim? Artik bu listelerde bu konular
konusulmassa iyi olur, zira bazi arkadaslar saldiran tarafin Linux toplulugu
oldugunu dusunuyor, oysaki esas saldiri girisiminde bulunanlar sozkonusu
2001 tarihli yaziyi halen sitelerinde tutuyorlar.

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin