[linux-baslangic] VirusBuster QMail 553 Problemi

---------

From: Sumer Eskicioglu (sumer@atlantisbt.net)
Date: Sat 03 Apr 2004 - 15:39:22 EST

    Merhaba arkadaşlar bir sorunum var cozemedim yardimci olursaniz sevinirim. DMZ bolgesinde bir qmail sunucum var ve uzerinde virusbuster kurulumunu yaptıiktan sonra disardan mail almada bir sorun yasamiyorum fakat iceriden disariya mail gondermeye calistigim da 553 sorry, that domain isn't allowed to be relayed thru this MTA (#5.7.1) bu hatayi aliyorum qmail outlook larda My outgoing server (SMTP requires authentication isaretliyken mail gonderiyordu fakat virusbuster kurduktan sonra bana sifre sormaya basladi sifreyi dogru girmeme ragmen mail gonderirken 553 hatasi aliyorum virusbuster kurulumunu yaparken adim adim kurdum ve hic bir hata mesaji almadan basariyla kurduguma inaniyorum fakat bu sorunla karsilasinca canim SIKILDI biraz.

    System Redhat 9 uzerine qmail-toaster paketleri ile kurulmustur. Uzerine ise virusbuster programi kurulup qmail de port SMTP'den 2525 olarak degistirilmistir. telnet ile 25 ve 2525 baglanabiliyorum bi sorun yok gibi mail almada da bir sorunum yok ama gel gelelim sirket icinden disaridaki bir e-mail adresine mail gondermeye calistigimda bana 553 yukaridaki hatayi veriyor.

    Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim..