[linux-baslangic] Re: Tr-ing sozluk

---------

From: Bora Gungoren (bora@portakalteknoloji.com)
Date: Sat 03 Apr 2004 - 03:58:47 EST

    Metin cevirisi ciddi onemli bir arastirma konusudur ve bunu "kirik
    dokuk" yapabilen uygulamalar bile son derece pahali ucretlerle
    satiliyorlar. TRADOS diye bir sey kullanmistim. Bayagi ilgi cekici bir
    uygulamaydi.

    Bu tarz uygulamalar MS Office'e entegre olarak ve Windows uzerinde
    calisiyorlar. Linux'da olan bilmiyorum.

    Sevgiler.

    Bora
    ps. Ayrica hepsi de seri/paralel port'a cihaz takilarak acilan turden
    kilitlere sahipler. Bu da kacak kullanimi bayagi bir onluyor.

    02-04-2004 Cuma günü saat 01:07 sularında, Emre Kadioglu dedi ki: