[linux-baslangic] YNT: Re: YNT: Neden Microsoft NT, 200x, XP kullanmýyorum?

---------

From: Ali ABAKAN (ali@muhabir.org)
Date: Fri 02 Apr 2004 - 10:15:52 EST

    Akillarindan gecirmiyorlarsa peki bu kadar crack vs nerden cikiyor?
    Yani simdi hic AB+d de saplantili insan yok mu?

    Bizde de buyuk trafik cezalari var velakin hergun koprunun ustunde bir =
    sure beklemek zorunda kaliyorum.=20
    Turkiye' nin ekonomik yapisi geregi lisansi satin aldiginiz yer =
    konusunda yasa disiliga bir meyil var sadece. Peki hic dusunduk mu neden =
    bu yazilimlari kullanmama uzerine daha cok vurgu yapilir?=20

    Herhalde daha piyasaya surulmeden yazilim hasir alti piyasas=C4=B1nda =
    ciktiysa bunda bir sorun var demektir. Gecen Mayis bir film icin butun =
    dunyayla ayni anda sinemalarda ve tezgahlarda demistik. Ayni sey cogu =
    zaman yazilimlar icinde gecerli.

    Aslina bakilirsa biraz beyin jimnastigi yaparak yazilimin cogaltilmasi =
    ile cogaltilmis yazilim kullanmadaki fark ortaya konabilir. Zira size =
    hedehode yetkili dagitimcisi firmanin 2 milyona 100$ lik yazilim =
    vermesiyle bir tezgahtan almaniz arasinda pek fark yoktur. Tabii =
    tezgahtan aldigiiz yazilim icinde bir sizi uyaran bir EULA =
    bulundurmuyorsa :)

    -----=C3=96zg=C3=BCn =C4=B0leti-----