[linux-baslangic] Re: YNT: Neden Microsoft NT, 200x, XP kullanmıyorum?

---------

From: Qmit_TOPUZ?= (utopuz@plato.com.tr)
Date: Fri 02 Apr 2004 - 08:11:17 EST

    ABD ve Avrupa'da kopya kullanan yok zaten. O kadar buyuk cezalari var ki,
    insanlar akillarindan bile gecirmiyorlar. Turkiye sartlarinda ise normal.

    Umit TOPUZ

    Ben birsey merak ediyorum. Eger windows kullanicilari kopya oyunlari ve
    programlari kolayca elde edemseydi, oyun oynamak ya da ofis kullanmak icin
    orjinallerini almak zorunda kalsalardi, ne olurdu acaba?