[linux-baslangic] Re: Neden Microsoft NT, 200x, XP kullanmıyorum?

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 12:51:17 EST

    Ayhan> Neden Microsoft NT, 200x, XP kullanmıyorum?

    Dun gece bir arastirma yapmistim...
    Bu liste yeri degil belki ama affiniza siganarak paylasayim:

    10 Kisilik ofisiniz var. Bilgi sistemi ihtiyacinizi karsilamasi
    icin database, web server ve e-mail server kurmaniz gereksin diyelim ki.
    iste size tahmini maliyeti:

    1. Windows 2003 Standart Server
    2. Microsoft SQL Standart Edition
    3. Exchange 2003 Standart Edition
    4. Windows icin 10 kullanici CAL (kullanici lisansi)
    5. Exchange icin 10 kullanici CAL

    NE kadar eder dersiniz?

    Ben soyleyeyim: 5186 $

    Ve henuz donanim almadik :)

    Bu arada yukaridaki konfigurasyon icin Microsoft sizden
    3 server kurmanizi, hatta mumkunse birer tane de
    yedegi olmasini isteyecektir. Ne alaaaa :) Etti 10.000$ :)

    Donanim hala haric :)

    Teknik destek mi? Standart teknik destek sizi tatmin ederse iyi.
    Aksi halde premier almaniz gerekir ki bunun fiyatini
    duruma gore veriyorlar.

    bu kadar ilk sahip olma maliyetinden sonra
    omur boyu teknik destek bekliyor insan ama......

    Oysa 5000$ ile 4 Xeon CPU'lu, SCSI-RAID disklere sahip
    1-2 GB ramli bir server alabilirsiniz :)

    Sonra uzerine bedavaya linux, apache, mysql, qmail kurarsiniz.
    destek isterseniz lisans ucretleri bana verirseniz
    5 sene size teknik destek saglarim :)

    saygilar
    Umut

    Not: tesbihte hata olmaz derler. teknik servis
    hizmeti vermiyorum, veren bir kurumda calismiyorum :)

    dangerous content, and is believed to be clean.