[linux-baslangic] printer sorunu

---------

From: TARIK GANDUR (tarik@gandur.tr.tc)
Date: Wed 27 Aug 2003 - 19:38:31 EDT

    Selam,
    Hpdeskjet 820 cxi kullanıyorum printer RH Mandrake Suse ve Rh tabanli
    distrolarda sorunsuz calisiyor ancak denedigim diger butun distrolarda
    sorun cikiyor (debian,slack arch vs...)
    Son olarak slack te kurmayı denedim. aps ile kurulmayınca cups indirdim
    ve yükledim ancak olmadı bunun üzerine pnm2ppa surucusunu denedim yine
    olmadi son olarak turbo print te ise yaramadı.
    Aslinda printer kuruluyor ancak test sayfası (veya herhangi birsey)
    yolladigimda yazilmis olarak gorunsede cikti olmuyor.
    dmesg | grep lp yaptigimda lp0 in parport0 ı kulladigi burada da HP
    deskjet 820c oldugu yaziyor yani problem yok gibi.
    Bu durum beni uc distroya mahkum etti yardimci lursaniz sevinirim.
    Tarik