[linux-baslangic] Re: wget

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Thu 20 Nov 2003 - 15:58:58 EST

    guzel bir soru ile ugrasilir deyip yaklasik 3 ssatlik tembel bir
    ugrastan sonra su an verdigim adresteki dosyayi olusturdum.

    http://www.students.itu.edu.tr/~yazicivo/files/wgetd-0.1b1.tar.gz

    yaptigi seyi soyle ifade edebiliriz:
    siz "$ wgetq.sh url" seklinde komut veriyorsunuz o isin devamina
    bakiyor. her zaman arkada demaon gibi durmuyor. sadece gorevleri bitene
    kadar arkada duruyor (system usage friendly :).
    icinde README dosyasi'da var... (kismen bir program oldu ;)

    su an icin pek fazla deneme yapmadim, 1-2 kere denedim calisir gibi
    oldu, sikayet ve hatalari bekliyorum...

    iyi calismalar...