[linux-baslangic] wget

---------

From: Hüseyin Gömleksizoglu (huseyin@gomleksizoglu.com)
Date: Thu 20 Nov 2003 - 07:02:31 EST

    Sirkete bir download makinesi yapmak istiyorum. Web arayuzu ile php'den
    system("wget ... seklinde bir komut cagirarak tek bir dosyayi download
    edebiliyorum. Ayrica "mikehup" diye bir program sayesinde bu islemi
    background'da yapiyorum. Buraya kadar hersey guzel ama benim istedigim
    bundan biraz farkli.

    Ben istiyorum ki wget arkada surekli calissin ve kuyrukta bekleyen bir dosya
    varsa download etsin. Bunun için php'den dosya islemleri ile
    "download.liste" diye bir dosyaya download edilecek dosyaların adreslerini
    eklemeyi dusunuyorum ve
    "wget -i download.liste -c" komutu ile bu dosya icindeki dosyalari download
    etmek istiyorum. Ama kafama takilan sey download.liste icindeki tum dosyalar
    download edildikten sonra wget'in calismasina devam etmesi lazim. veya en
    azından yeni bir download geldiginde calismasi lazim. Bunu nasil
    yapabilirim. Bir ara programin init 3'de calisacak duruma getirirseniz
    kapandiktan sonra yeniden calismaya baslar gibi birsey okumustum. Ama nerede
    okudugumu bulamiyorum.

    Sanirim soyle birsey de isimi gorebilir. wget programı su anda calismiyorsa
    calistir seklinde bir script nasil yazabilirim.

    Tesekkurler.
    Huseyin Gomleksizoglu