[linux-baslangic] Re: LILO YOK NASIL BOOT EDEBILIRIM !

---------

From: SERDAR TUNCER (tuncer.serdar@isbank.net.tr)
Date: Thu 20 Nov 2003 - 06:24:19 EST

    arkada=FElar surda cevaplanm=FDst=FD bu sorunun cevab=FD gibi seyler yazm=
    an=FDza gerek
    yok eger sorulan soruya bir =E7=F6z=FCm=FCn=FCz varsa cevaplay=FDn linu=
    x ta yeniyim ve
    belkide orada anlat=FDlan=FD anlamad=FDm degilmi sevgili Kenan Do=F0an m=
    ail
    cevaplama nezaketinde bulunmussun ama bir d=FC=FE=FCn=FCrsen y=FCzlerce m=
    ail geliyor
    ve i=E7erik teskil etmeyen mesajlar=FDn l=FCz=FCmsuz trafik yaratt=FDg=FD=
    arkada=FElar sorunum a=FEag=FDdaki gibidir gercekten yard=FDmc=FD olabil=
    ecek
    arkada=FElar cevaplas=FDn sevgiyle