[linux-baslangic] Re: LILO YOK NASIL BOOT EDEBILIRIM !

---------

From: Kenan Dogan (kndogan@yahoo.com)
Date: Thu 20 Nov 2003 - 04:22:00 EST

    ----- Original Message ----- From: "SERDAR TUNCER" <tuncer.serdar@isbank.net.tr>
    To: <linux-baslangic@linux.org.tr>
    Sent: Wednesday, November 19, 2003 9:17 PM
    Subject: [linux-baslangic] LILO YOK NASIL BOOT EDEBILIRIM !

    > arkadaslar mandrake 9.0 kurdum daha sonra
    > fdisk yaptim ve lilo diskten gitti ama
    > benim mandrake diger diskimde halen
    > kullanilir sekilde duruyor ve o diskime
    > ulasamiyorum simdi linux nasil boot
    > edebilirim disketle falan oluyorsa nerden
    > bulabilirim ve nasil calistiririm birde
    > mandrake 9.0 benim surecom eternet kartini
    > tanimadi ne yapabilirimm herkese simdiden
    > tesekkurler

    Gozunuzden kacmis olmali, Adem Oztas arkadasimiz
    sorunuzun LILO ile ilgili kismini cevapladi.
    Bkz: 19.11.2003 15:04 tarih/saatli mesaj.

    Ethernet kartiniz konusunda da belki daha fazla
    ayrinti vermek istersiniz.
    * Herhalde PCI dir (?)
    * Model nosu, Chipset'i
    * Kartin saglamligindan emin olma dereceniz
    * lspci -v komutu ile baktiginizda karta ait
      bilgileri gorup goremediginiz
    * Sistem Setup'inda PnP/PCI ile ilgili
      ayarlari gozden gecirip gecirmediginiz

    * Farkli IRQ degerleri alabilmesi icin, birkac
      ayri yuvaya takip deneme yapip yapmadiginiz
    ... v.b.

    Kolay gelsin.