[linux-baslangic] Re: cift ethernet kartı

---------

From: Abdulkadir Kor (linux@kopuz.com.tr)
Date: Wed 19 Nov 2003 - 08:10:27 EST

    Merhaba;
    ----- Original Message -----
    From: "Suleyman DINCSOY" <suleyman.dincsoy@ege-tek.com.tr>
    To: <linux-baslangic@liste.linux.org.tr>
    Sent: Wednesday, November 19, 2003 12:42 PM
    Subject: [linux-baslangic] cift ethernet kartı

    > Merhabalar ...
    >
    > Mdk9.1 kurdum. 2 ethernet kartımı da tanıdı. Eth0 gercek ip, eth1 sanal ip
    seklinde ip numaralarını verdim. DNS leri de girdim. Internete baglanmada
    sorunum olmadi ancak local networktaki makinelari ping leyemiyorum. Tabii
    onlar da beni.
    > Sonra gercek ip olan eth yi soktum. Ethernet kartini sistemden kaldirdim.
    Ancak fayda etmedi. Hala local network umde makineleri gortemiyorum..
    > Bu arada firewall yok.

    #ifconfig
    komutunu girdiğinizde eth0-eth1-lo için tanımladığınız değerleri
    görüyorsanız;
    network kablonuzu kontrol ediniz.