[linux-baslangic] cift ethernet kartı

---------

From: Suleyman DINCSOY (suleyman.dincsoy@ege-tek.com.tr)
Date: Wed 19 Nov 2003 - 05:42:28 EST

    Merhabalar ...

    Mdk9.1 kurdum. 2 ethernet kartımı da tanıdı. Eth0 gercek ip, eth1 sanal ip seklinde ip numaralarını verdim. DNS leri de girdim. Internete baglanmada sorunum olmadi ancak local networktaki makinelari ping leyemiyorum. Tabii onlar da beni.
    Sonra gercek ip olan eth yi soktum. Ethernet kartini sistemden kaldirdim. Ancak fayda etmedi. Hala local network umde makineleri gortemiyorum..
    Bu arada firewall yok.

    Yardimlariniz icin simdiden esekkur ederim.

    Süleyman DİNÇSOY
    EgeTek Bilgi İşlem
    Gaziosmanpaşa Bulv.No:61 K:7/707 Çankaya/İZMİR
    Tel : 0-232-441 15 05 (PBX)
    Fax : 0-232-441 62 05
    Cep : 0-555-522 1997
    Msn : suleymandincsoy@hotmail.com <mailto:%20suleymandincsoy@hotmail.com>