[linux-baslangic] Re: xosd

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Wed 19 Nov 2003 - 03:06:30 EST

    Wed, 19 Nov 2003 03:10:00 EET tarihinde
    <haydar@ee.bilkent.edu.tr>'nin yazdıkları:

    > su ana kadar linuxta cok az sey becerebilmek hem hirs veriyor, bazen
    > de bikkinlik. bir seyi kurmak istiyorum, ama bir iki dosya eksik
    > oluyor. onlari buluyorum, ama onlar da baska seyler istiyor. sanki
    > sonu yokmus gibi geliyor. mandrake 9.1 kullaniyorum. klavyenin
    > tuslarini kullanabilmem icin gerekli program icin xosd gerekiyormus.

    xosd X altında OSD kullanmanıza olanak verir, örneğin xmms eklentisini
    kurarsanız parça değişikliği-ses şiddeti-durma-çalma gibi olaylar
    hakkında televizyondaki gibi ekranda bir bilgi mesajı alırsınız. Eğer
    fazladan kısa yok tuşları olan bir klavyeniz var ve bu kısa yol
    tuşlarını kullanmak istiyorsanız lineak programını kurmanızı öneririm
    (http://lineakd.sourceforge.net).

    --
    Erçin EKER
    UIN: 8216618