[linux-baslangic] xosd

---------

From: haydar@ee.bilkent.edu.tr
Date: Tue 18 Nov 2003 - 20:10:00 EST

    su ana kadar linuxta cok az sey becerebilmek hem hirs veriyor, bazen de bikkinlik. bir seyi kurmak istiyorum, ama bir iki dosya eksik oluyor. onlari buluyorum, ama onlar da baska seyler istiyor. sanki sonu yokmus gibi geliyor.
    mandrake 9.1 kullaniyorum. klavyenin tuslarini kullanabilmem icin gerekli program icin xosd gerekiyormus. onu da kurarken ./configure dedigimde X11 not threadsafe mesaji verdi. INSTALL dosyasinda make yazip ilerlemem yaziyordu ama soyle bir hata verdi:
    No targets specified and no makefile found. Stop.
    demek ki configure ederken verdigi hatayla ilgili bir sorun var.
    bir fikri olan var mi?

    --
    Haydar Celik
    Bilkent University