[linux-baslangic] Re: Mandrake 9.2 kurulum sonrası grafik ekran yok?

---------

From: Err (eroz@gmx.net)
Date: Tue 18 Nov 2003 - 09:50:34 EST

    Merhaba
    Mandrake 9,2 Dell inspiron 1100 modeline sorunsuzca kurdum, açılış için kde
    ile başlama seçeneğini işaretledim ancak açılışta text ekranda kullanıcı adı
    vs girmemi istiyor. Bunları giriyorum, grafik ekrana geçmek için startx
    komutunu veriyorum (başka bir komut var mı bilmiyorum) ancak bilemediğim bir
    iki mesaj verip text ekranda kalıyor. Windowstan gördüğüm kadarıyla tüm
    donanımları ekran kartı dahil doğru tanımış. Bu durumda Mandrake 9.2 nin
    grafik ekranına nasıl geçebilirim?