[linux-baslangic] Re: surucu

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Tue 11 Nov 2003 - 05:35:23 EST

    Tue, 11 Nov 2003 11:54:05 +0200 tarihinde
    Fuat Altun <faltun@iso.org.tr>'nin yazdıkları:

    > Ati mobility radeon 7500 video karti olan olan compaq evo n800v
    > notebook'um var. Linux icin gerekli surucuyu bulamadim.
    > Yardimci olabilecek kimse varsa sevinirim
    >

    > tsk

    Aslında ATI Linux sürücüleri yazıyor ama taşınabilir bilgisyarlar için
    ATI herhangi bir sürücü hazırlamıyor, üretici sitesini biraz
    kurcalamanız gerekiyor, mayız ayında şenlikteyken aynı modeli kucalama
    fırsatım oldu. Sitesini o kadar aramama rağmen birşey bulamamıştım. Ama
    bayağı bir zaman geçti üzerinden isterseniz sizde şansınızı bir deneyin.

    İyi günler.

    --
    Erçin EKER
    UIN: 8216618