[linux-baslangic] Re: gentoo linux

---------

From: Tarık Gandur (tarik@gandur.tr.tc)
Date: Sat 31 May 2003 - 19:22:46 EEST

    Selam,
    =C7ok sa=F0ol tam istedi=F0im bilgilerdi bunlar. san=FDr=FDm gentoo olduk=
    =E7a sa=F0lam, ve =20
    tutarl=FD. Ancak g=F6r=FCnen o ki biraz linux bilgisi gerektiriyor. Linux u=
     daha 1=20
    ayd=FDr falan kullan=FDrken (=FCstelik hen=FCz tan=FDma safas=FDnday=FDm =
    =FEimdilik elime=20
    ge=E7en t=FCm kurulumlar=FD kurup inceliyorum yani :) ) benim i=E7in gentoo=
     erken=20
    san=FDr=FDm ama linux bilgimi artt=FDrd=FD=F0=FDmda kurmay=FD d=FC=FE=FCnec=
    e=F0im.
    tekrar sa=F0ol=20
    Cts 31 May 2003 13:26 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:
    E7ok