[linux-baslangic] autocad

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Sat 31 May 2003 - 12:19:55 EEST

    Kardesime evde takilsin diye 64MB ram, p120 bol diskli bir makina
    yaptim ve benimkiyle baglayarak internet verdim.

    Sadece internet icin iyiydi ama simdi uzerine autocad ya da
    benzeri bir muhendislik cizim programi kurmasi gerekiyor.
    Autocad kurunca bilgisayar calismayi neredeyse reddediyor :-)

    Onu bu dertten kurtarmak icin linux kursam, linux
    altinda efektif calisacak bir cizim programi biliyor musunuz
    autocad benzeri?

    Saygilar.