[linux-baslangic] Re: Linux u yen'den kursam..

---------

From: Burhan Hanoglu (burhan@ideefixe.com)
Date: Fri 30 May 2003 - 14:51:12 EEST

    Öcelikle belirteyim ki, web tasarımı için Linux'ta pek çok araç mevcut. Bu
    konuda windows kullanma zorunluluğunuz yok.

    sorunuza gelince; önce windows kurun, sonra diskin klan kısmını da linux'a
    kullandırın. Hız konusunda bir fark olcağını sanmıyorum, en azından böyle
    bir bilgim yok.

    Kolay gelsin
    BURHAN