[linux-baslangic] Re: apache web server & asp

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Thu 29 May 2003 - 21:47:53 EEST

    Selamlar,

    ASP ile Apache'i bir arada kullanmanizi ben de tavsiye etmem; zira
    ASP'deki bir cok fonksiyonda islevsizlik oluyor... SunOneASP 4 surumunu
    trial olarak indirip ASP hizmetinizi direkt olarak bu sekilde vermeniz
    daha uygun bir cozum olabilir; 4 surumu ile MS kutuphanelerinin hepsini
    destekliyor (Sun ASP = malumunuz eski Chilisoft! ASP) 3.6.2 surumune
    kadar o da sorunlu idi ancak simdi problemsiz calisiyor; ancak bir sorun
    var: kaliteli olmasina ragmen ticari bir urun ve kodlari da kapali :)
    Not: Bunlari Devrim Hoca'nin cevabina istinaden yazdim; eger baska bir
    bicimde Linux ve Windows makinelerin ikisine birden ihtiyaciniz varsa
    durum degisiyor tabii, ben tek server uzerinden bir cozum amaciyle
    yazdim...

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan