[linux-baslangic] Re: USB Desteği

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 29 May 2003 - 15:35:35 EEST

    29 May 2003 16:54 EEST tarihinde yazmışsınız:

    > Merhaba,
    > Aslında sorun ISA karttan dolayı...
    > port ve irq ayarları tamam ama
    >
    > kart win98 de d4000 (d400 değil :) ) de gözüküyor.test ediyorum her şey
    > normal.
    > önce 7.3 kurdum libc.so.5 hatası verdi sonra 6.2 ye kurdum.
    > driver port,irq ve mem beraber load ediyor. eğer hata varsa bunlarda problem
    > var diyor.
    > irq ve port jumperlı...mem bir türlü olmadı.
    > kartın config dosyasında
    > port=360
    > mem=d4

    Saniyorum, d4000 (D400:0000) olacak.

    Burasi I/O adres space degil. Bellek adres bolgesi icinde. Yani bir cakisma filan yok. Fakat, ornegin, sizin EMM386 burayi HIMEM veya EMS Space olarak map edebilir. Bu durumda kartin bellegine erisilemez. Cozumu var. Bir kac .ini dosyasina bir kac satir eklemekle duzelir. Ama bu soruyu, Bill Gates veya tercihan 10. Yilini Kutlayan MS Turkiye Ofisine sormaniz gerekiyor. Gobeklerini buyuteceklerine urunlerine destek versinler..

    > irq=7
    >
    > diye tanıtılıyor.driver daha sonra içerde sdla_mem=mem*0x1000 yapıyor.

    Linux kullaniyorsaniz, bu kart ne kartidir ? Markasi, modeli vs. nedir ? Bunlari yazarsaniz bir cozum arariz hep beraber..

    Saygi sevgiler..