[linux-baslangic] Re: USB Desteği

---------

From: Ismet Sonmez (isonmez@bsy.com.tr)
Date: Thu 29 May 2003 - 16:58:53 EEST

    Aslında sorun ISA karttan dolayı...
    port ve irq ayarları tamam ama

    kart win98 de d4000 (d400 değil :) ) de gözüküyor.test ediyorum her şey
    normal.
    önce 7.3 kurdum libc.so.5 hatası verdi sonra 6.2 ye kurdum.
    driver port,irq ve mem beraber load ediyor. eğer hata varsa bunlarda problem
    var diyor.
    irq ve port jumperlı...mem bir türlü olmadı.
    kartın config dosyasında
    port=360
    mem=d4
    irq=7

    diye tanıtılıyor.driver daha sonra içerde sdla_mem=mem*0x1000 yapıyor.

    Durum bundan ibaret.Yardımcı olursanız sevinirim.