[linux-baslangic] Linux tabanl ı Mac Os X hakkında bilgisi olan var mı ?

---------

From: grafikerozkan (grafikerozkan@kobiline.com)
Date: Thu 29 May 2003 - 13:36:11 EEST

    Arkada=FElar biliyorsunuz (yada yeni =F6=F0reneceksiniz) Apple Macintoshlar=FDn
    i=FEletim sistemi olan MacOs art=FDk MacosX ad=FD alt=FDnda Linux tabanl=FD bir
    i=FEletim sistemi haline geldi. Bilkomun sitesindeki MacOS X tan=FDm=FD =FE=F6yle:

    "En yayg=FDn olarak da=F0=FDt=FDlan UNIX tabanl=FD i=FEletim sistemi olan Mac OS X, zor
    be=F0enen kullan=FDc=FDlara, Mach 3.0 kernel'=FDn iyi d=FCzenlenmi=FE multithreading
    =F6zelli=F0ini, sa=F0lam donan=FDm entegrasyonu ve SMP g=FCvenli s=FCr=FCc=FClerin yan=FDs=FDra
    s=FDf=FDr konfig=FCrasyon gerektiren bir a=F0 yap=FDs=FD sunuyor. Jaguar FreeBSD 4.4 ve
    GCC 3.1'in =F6zelliklerini, Mac OS X'in A=E7=FDk Kaynak temeli olan Darwin'e
    entegre ederek daha geli=FEmi=FE bir performans, uyumluluk ve kullan=FD=FEl=FDl=FDk
    sunuyor. "

    =DEimdi sorum =FEu

    Linux tabanl=FD bir i=FEletim sistemi oldugu i=E7in neden sadece Apple
    bilgisayarlarda =E7al=FD=FEt=FDrabiliyoruz. Biraz kassak bunu PC =FCzerinde de
    =E7al=FD=FEt=FDramazm=FDy=FDz.=20

    Linux g=FCc=FC + PC ucuzlugu + MacosX al=FD=FEkanl=FD=F0=FD (grafikerim de ben maclari
    severim) iyi olurdu benim i=E7in

    Sayg=FDlar

    =D6zkan =D6zcan
    Grafiker