[linux-baslangic] Re: Mandrake 9.1 linux ile internet bağlanamıyorum

---------

From: ekizilcikoglu@ykb.com
Date: Wed 28 May 2003 - 02:04:48 EEST

    Bağlan dediğimde çok uzun süre bekletiyor hiç bir hata almadım ( 10 - 15
    dakikadan sonra beklemedim )
    DNS adresini 212.156.4.2 olarak girdim. (XP'de bu gözüküyor idi)
    Kullanıcı name'e anonymose, domain'i boş bıraktım

    Teşekürler.

    Sevket Keser <skeser@tekfen.com.tr>

    Sent by: linux-baslangic-bounce@liste.linux.org.tr
    27.05.2003 01:44